Functie: Imagodeskundige en eigenaar, ImagoMatch
Journalisten kunnen mij benaderen voor:
Vraagstukken over het imago en de reputatie van personen. Hoe beïnvloeden de persoonlijke keuzes en acties van publieke figuren hun imago en reputatie? Hoe kan een persoon een sterk merk en imago opbouwen en behouden. Hoe kunnen publieke figuren hun imago verbeteren of herstellen? Wat zijn de belangrijkste factoren die bijdragen aan een positieve beeldvorming en hoe kunnen deze worden gemanaged? Hoe kunnen vooroordelen en stereotypen de reputatie van individuen beïnvloeden? Hoe uiterlijkheden de gedachtegang van de ander bewust en onbewust beïnvloeden.
Deskundigheid:
Als imagodeskundige ben ik gespecialiseerd in het analyseren van het totale beeld van bekende en minder bekende mensen, waaronder hun lichaamshouding, attitude, uiterlijk en gedrag. Ik kan door o.a. online analyse relatief snel beoordelen waar het goed gaat en waar er verbetering nodig is met betrekking tot reputatie, imago en imagoschade. Daarnaast ben ik ook spreker, trainer, adviseur en coach op het gebied van personal branding, zichtbaarheid, vooroordelen en imago voor m/v/x professionals uit alle denkbare branches. En kan ik door mijn ervaring en achtergrond op een praktische manier de vertaalslag van wetenschap naar de dagelijkse praktijk maken.